7 ΛΟΓΟΙ, ΝΑ ΓΙΑΤΙ!

7 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ DIGITALMARKETING

Κάποτε η ανάπτυξη και η υλοποίηση εκστρατειών μάρκετινγκ σήμαινε την προβολή διαφημίσεων στο ραδιόφωνο και σε εφημερίδες. Ωστόσο, καθώς ο κόσμος κινείται προς μια ψηφιακή αγορά, οι πρακτικές διευρύνουν την εμβέλειά τους μέσω τακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ.

Οποιαδήποτε σύγχρονη πρακτική που θέλει να προχωρήσει στο τρέχον ψηφιακό περιβάλλον θα χρειαστεί να υιοθετήσει νέες μεθόδους ψηφιακού ιατρικού μάρκετινγκ ως μέρος της συνολικής στρατηγικής της. Φυσικά δεν   πρέπει να αγνοήσετε τις παραδοσιακές έντυπες διαφημίσεις. Ωστόσο, αξιοποιώντας τις τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, θα επιτύχετε  μέγιστα αποτελέσματα.

Να επτά κορυφαίοι λόγοι που το ιατρείο σας χρειάζεται «ιατρικό» ψηφιακό μάρκετινγκ για να προσελκύσετε νέους πελάτες

  1. Οι Περισσότεροι ασθενείς πλέον είναι διαδικτυακοί:
    Το διαδίκτυο και τα δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναδιαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι πιθανοί ασθενείς αναζητούν τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης τους.
    Σύμφωνα με μια έρευνα το 2016, σχεδόν το 54%των πελατών αναζητούν έναν τοπικό γιατρό στο διαδίκτυο σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση. Αυτός ο αριθμός εχει αυξηθεί το 2020, καθώς οι ασθενείς αφιερώνουν περισσότερο στο Διαδίκτυο.
    Επομένως, ως ιατρός, δεν θα ήταν σοφή η απόφαση να αφήσετε τις ολοένα αυξανόμενες διαδικτυακές ευκαιρίες! Ανεξάρτητα από την ειδικότητα στην οποία δραστηριοποιείται το ιατρείο σας, είναι κρίσιμο για τη δημιουργία μιας διαδικτυακής εικόνας που απευθύνεται σε πιθανούς και υπάρχοντες ασθενείς. Στο τέλος της ημέρας, θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς τόσο μέσω των διαδικτυακών όσο και των έντυπων μέσων. Γιατί λοιπόν να μην αξιοποιήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο; να συνδεθείτε με ασθενείς και να κλείσετε περισσότερες πωλήσεις
  2. Ειναι πιο εύκολο να στοχεύσετε το σωστό κοινό
    Πέρασαν οι εποχές που μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους φαινόταν η καλύτερη. Η σημερινή ψηφιακή εποχή απαιτεί μια προσαρμοσμένη και ακριβή στρατηγική μάρκετινγκ. Για κάθε προϊόν ή υπηρεσία, υπάρχει ένας πελάτης εκεί έξω. Πώς βρίσκετε αυτούς τους πιθανούς ασθενείς και προτείνετε τις προσφορές σας; Το ψηφιακό μάρκετινγκ για τους γιατρούς είναι η απάντηση! Με πολλά διαδικτυακά κανάλια και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να στοχεύσετε αγορές και συγκεκριμένες ομάδες κοινού οπουδήποτε σε όλο τον κόσμο. Για παράδειγμα, το Facebook, το Instagram και το Twitter σάς επιτρέπουν να αναζητάτε συγκεκριμένες ομάδες με βάση δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και άλλα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να διαφημίσετε και να προωθήσετε την πρακτική σας στους σωστούς πελάτες και να βελτιώσετε τις δυνατότητες δυνητικών πελατών σας.

  3. Το ψηφιακό μάρκετινγκ για τους γιατρούς είναι οικονομικά αποδοτικό:
    Δεν έχουν όλοι σημαντικούς προϋπολογισμούς για μάρκετινγκ. Πολλοί φαίνεται να δυσκολεύονται περισσότερο όταν πρόκειται για την κατανομή κεφαλαίων για δραστηριότητες μάρκετινγκ, γεγονός που κάνει τον ανταγωνισμό να φαίνεται άδικος.
    Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει ισοπεδώσει τους όρους ανταγωνισμού για όλους. Ο κόσμος του Διαδικτύου προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλες τις πρακτικές, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τον προϋπολογισμό ή την τοποθεσία τους. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βρείτε τα σχετικά εργαλεία και υπηρεσίες, όπως η τοπική διαχείριση διαδικτυακών καταχωρίσεων, το μάρκετινγκ περιεχομένου, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να τοποθετήσετε το ιατρείο σας στο διαδίκτυο. Τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα όπως η τηλεόραση και οι εφημερίδες μπορεί να σας κοστίσουν μια περιουσία και μπορεί να μην έχουν αντίκτυπο. Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι μόνο οικονομικά αποδοτικό, αλλά προσφέρει ευρύτερη εμβέλεια σε ολόκληρο τον κόσμο.
  4. Πιο εύκολη αλληλεπίδραση και συνεργασία με ασθενείς:
    Οι απαιτήσεις των ασθενών εξελίσσονται συνεχώς και για να παραμείνετε στην κορυφή, πρέπει να ανταποκρίνεστε σε αυτές τις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτιμήσεις. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ενημερώνεστε συνεχώς και να γνωρίζετε τι αναζητούν οι ασθενείς σας, τι απαιτούν, τι προτιμούν και τι αντιπαθούν. Αυτές οι πληροφορίες είναι ζωτικής σημασίας για σκοπούς μάρκετινγκ και ανοίγουν το δρόμο για μελλοντικές προσφορές. Οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ είναι συνήθως μονόπλευρες, οι πληροφορίες τοποθετούνται σε μέσα για να τις δουν οι δυνητικοί πελάτες, προσφέροντας μηδενική αλληλεπίδραση. Από την άλλη πλευρά, το διαδικτυακό μάρκετινγκ προσφέρει πολλές ευκαιρίες αλληλεπίδρασης και δέσμευσης με πιθανούς και υπάρχοντες ασθενείς. Μέσω δημοφιλών δικτύων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους ασθενείς σας, να αποκτήσετε πληροφορίες για τις προτιμήσεις τους και να δημιουργήσετε ένα ισχυρότερο σχέδιο μάρκετινγκ ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης για τους γιατρούς.
  5. Αναπτύξτε και βελτιώστε τη φήμη στο διαδίκτυο:

    Το branding είναι απαραίτητο για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της ιατρικής σας πρακτικής. Οι ασθενείς μπορεί να θυμούνται ή να μην θυμούνται ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά είναι πιθανό να συσχετίσουν τις πρακτικές με τη φροντίδα και τη συμπόνια τους. Ένα μικρό λάθος μπορεί να δώσει στο ιατρείο σας μια λανθασμένη εντύπωση στο μυαλό των ασθενών σας. Δείτε το ως εξής: Η επωνυμία είναι μια αντίληψη για μια επιχείρηση που υπάρχει στο μυαλό των πελατών σας. Μπορεί να χρειαστούν αρκετά χρόνια για να χτιστεί μια θετική εικόνα της επωνυμίας. Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ βοηθά τις νέες και μικρές πρακτικές να τοποθετηθούν στην αγορά και να προχωρήσουν προς τη δημιουργία ισχυρών επωνυμιών. Μέσω αποτελεσματικών διαδικτυακών καναλιών, μπορείτε να διαφημιστείτε και να δημιουργήσετε εξαιρετικές εμπειρίες χρήστη που θα προσθέσουν στην οικοδόμηση της επωνυμίας. Θυμηθείτε, το branding δεν είναι απλώς η πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Είναι ένας συνδυασμός εμπλοκής του ασθενούς,
  6.  Οι ανταγωνιστές σας το κάνουν:
    Σε μια τόσο σκληρά ανταγωνιστική ψηφιακή αγορά, το να αγνοήσετε την ιδέα του ψηφιακού μάρκετινγκ δεν είναι καν επιλογή. Μια γρήγορη ανάλυση των ανταγωνιστών θα σας πει πόσοι από τους αντιπάλους σας επιλέγουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Το κόλπο είναι να το κάνεις καλύτερα από εκείνους. Τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ προσφέρουν μια σειρά από επιλογές για να πειραματιστείτε με το online branding και να προωθήσετε την ιατρική σας πρακτική και τις μοναδικές υπηρεσίες σας. Η δουλειά σας είναι να φτιάξετε ένα σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ που να ταιριάζει στην ιδεολογία και τους στόχους της πρακτικής σας, να προσελκύει περισσότερους ασθενείς και να μην υπερβαίνει τον προϋπολογισμό σας.
  7.  Γίνετε ηγέτης της σκέψης:
    Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να προσφέρετε σταθερή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι να ενημερώνετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε φορά που προσθέτετε μια νέα ανάρτηση ιστολογίου στον ιστότοπό σας. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν την ευκαιρία να δημοσιεύσετε χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο που αυξάνει την επίγνωση της ιατρικής σας πρακτικής και σας τοποθετεί ως ηγέτη σκέψης στην κοινότητά σας. Η δημοσίευση ιστολογίων και άρθρων δεν είναι ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή παρουσία για την ιατρική σας πρακτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε υπάρχουσες συνομιλίες αναζητώντας σχετικές ομάδες στο LinkedIn ή στο Twitter. Ιστότοποι όπως το Quora είναι επίσης εξαιρετικά μέρη για να συνεισφέρετε σε συζητήσεις, να βοηθήσετε τους ασθενείς με τα προβλήματά τους και να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα για τον ιστότοπό σας.