10 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Doctor’s Digital Marketing

Όσον αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ, οι γιατροί χρειάζονται μια διαφορετική στρατηγική από τις περισσότερες άλλες τοπικές επιχειρήσεις. Διαβάστε αυτήν την ανάρτηση για να μάθετε τις κορυφαίες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για γιατρούς από την ομάδα ειδικών ιατρικού μάρκετινγκ!

Το ψηφιακό μάρκετινγκ για επαγγελματίες υγείας μπορεί να είναι περίπλοκο και μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος και προσπάθεια για να δείξετε στο διαδίκτυο σε όλους τους πιθανούς ασθενείς και πελάτες σας πως ότι είστε αξιόπιστοι .
Ακολουθούν οι συμβουλές από την ομάδα μας του ψηφιακού μάρκετινγκ για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια καλύτερη στρατηγική.

  1. Αναζητήστε τον εαυτό σας στην Google

    Η πρώτη μας συμβουλή μάρκετινγκ για τους γιατρούς. Προτού αρχίσετε να χτίζετε μια στρατηγική, αναζητήστε τον εαυτό σας για να δείτε πώς φαίνεστε στις διαδικτυακές αναζητήσεις από την οπτική γωνία του καταναλωτή.

    Είναι εύκολο, και ίσως ρεαλιστικό, για έναν γιατρό ή έναν επαγγελματία ιατρό να υποθέσει ότι οι συστάσεις είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος με τον οποίο οι ασθενείς ακούν το όνομα σας και έρχονται στο ιατρείο σας.
    Ωστόσο, δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάτε τις δυνατότητες ενός ασθενούς να ερευνήσει το όνομά σας στο διαδίκτυο. Φανταστείτε ότι ένας φίλος σας λέει για ένα νέο ζευγάρι παπούτσια που λατρεύει—θα σκεφτόσασταν πραγματικά να αγοράσετε τα παπούτσια χωρίς μια δεύτερη ματιά στην τιμή ή το στυλ; Πολύ δε περισσότερο όταν πρόκειται για την υγεία σας.
    Κάθε ασθενής που έχει παραπεμφθεί σε εσάς έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει το όνομά σας πριν δεσμευτεί. Στην πραγματικότητα, περίπου το ένα τρίτο των ασθενών αναζητούν και ελέγχουν τη φήμη των γιατρών στο διαδίκτυο.
    Φροντίστε λοιπόν να ρίξετε μια ματιά στην παρουσία σας στο διαδίκτυο και να δείτε τον εαυτό σας μέσα από τα μάτια κάποιου που σας κάνει έρευνα. Αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για το πού να ξεκινήσετε όταν δημιουργείτε την ψηφιακή σας στρατηγική!
  2. Να εχετε καλή σχέση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης :

    Πρέπει να δημοσιεύετε τακτικά και να αλληλεπιδράτε με τους ανθρώπους που σας ακολκουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
    Πολλοί επαγγελματίες υγείας υποτιμούν τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά να θυμάστε ότι οι ασθενείς θα χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για να ερευνήσουν την επιχείρησή σας.
    Ειναι σημαντικό να παραθέτετε άρθρα και δημοσιεύσεις ιατρικού – επιστημονικού περιεχομένου για τον κλάδο σας. Για παράδειγμα, ένας οδοντίατρος θα μπορούσε να μοιραστεί ένα άρθρο σχετικά με το γιατί πρέπει να βουρτσίζετε τα δόντια σας περισσότερες από μία φορές την ημέρα.
    FACEBOOK
    Μην ξεχνάτε ότι οι ασθενείς μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το Facebook για να ναζητούν συστάσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι καταναλωτές για να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας, επομένως φροντίστε να έχετε ενεργή παρουσία τουλάχιστον στο Facebook
    Περίπου το 60 τοις εκατό των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη δραστηριότητα των γιατρών σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Ως γιατρός λοιπόν, έχετε ήδη δώσει τη μισή μάχη του ψηφιακού μάρκετινγκ.
  3. Γρέφετε καταχωρίσεις τόσο για την επιχείρησή σας όσο και για τις νέες επιστημονικές εξελίξεις στον τομέα σας

    Βεβαιωθείτε από το GOOGLE, ότι οι καταχωρίσεις σας στο Google έχουν αναζητηθεί και έχουν αναταποκριθεί ί τόσο αυτές που αφορούν την επιχείρησής σας όσο και αυτές για τις επιστημονικές μεθόδους. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχουν επαληθευτεί και τα δύο για περιπτώσεις όταν ένας ασθενής αναζητά είτε το όνομα της επιχείρησης είτε το όνομα του ιατρού.
    Προβείτε σε βελτιώσεις στις μηχανές αναζήτησης όπου χρειάζεται. Αυτό θα διευκολύνει τους πιθανούς ασθενείς να σας βρουν και να σας επιλέξουν. Διαφορετικά, εάν υπάρχουν προβλήματα καιτα αφήσετε έτσι, θα μπορούσατε να έχετε μια ασυνεπή παρουσία στο διαδίκτυο και οι ασθενείς θα βρουν λάθος πληροφορίες και θα σχηματίσουν λάθος γνώμη όταν προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί σας.
  4. Περισσότερες συμβουλές για τη διατήρηση της λίστας του ιατρείου σας σε καλή σειρά

    Οποιοδήποτε ιατρείο με περισσότερους από έναν γιατρούς θα πρέπει να εμπεριέχεται τουλάχιστον σε ένα βασικό σχέδιο τοπικής αναζήτησης της Google και πιθανόν και σε έμα προωθημένο.

    Κάθε γιατρός στο ιατρείο σας θα χρειαστεί τη δική του καταχώρηση το δικό του προφίλ. Θα πρέπει επίσης να διαχειριστείτε ολόκληρη την καταχώριση της επιχείρησής σας, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά να κάνετε εάν έχετε πολλούς γιατρούς σε μία επιχείρηση.
    Αυτό είναι σημαντικό γιατί θα εμφανιστούν και τα δύο στα αποτελέσματα αναζήτησης!

    Είναι σημαντικό να λαμβάνετε συνεχώς καλές κριτικές και να προλαβαίνετε τις κακοτοπιές.

  5. Δημιουργήστε μια στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ για το ιατρείο σας

    Οι γιατροί πρέπει να έχουν πρόσφατες θετικές κριτικές για να ξεχωρίσουν ως την καλύτερη επιλογή για πιθανούς ασθενείς. Θα πρέπει να ζητάτε κριτικές τουλάχιστον για την Google και το Facebook. Γιατί ακόμα κι αν το ιατείο σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα μιας τοπικής αναζήτησης, χωρίς νέες θετικές κριτικές, δεν θα φαίνεστε ότι είστε η σωστή επιλογή.
  6. Μην ξεχνάτε τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ενθαρρύνετε τις κριτικές ασθενών

    Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκπαιδεύσετε το κοινό σας και να δημιουργήσετε ένα όνομα ωστε να επέλθει η ζήτηση για την υπηρεσία σας. Να μην ξεχνάτε ότι οι ασθενείς μπορούν να σας αξιολογήσουν στο Facebook. Οι θετικές κριτικές στο προφίλ σας στο Facebook μπορούν να δείξουν ότι είστε ευγενικοί και αξιόπιστοι.
    Για να δημιουργήσετε τις κριτικές σας στο Facebook, ξεκινήστε βάζοντας κάποιον στο ιατρείο σας να ζητά από τους ασθενείς να αξιολογήσουν εσάς ή το ιατρείο σας. (Αυτό μπορεί να λειτουργήσει και για άλλες πλατφόρμες κριτικών όπως η Google.)
    Θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τη σελίδα σας στο Facebook και να απαντάτε σε τυχόν αρνητικές κριτικές .
  7. Δημιουργήστε τα δικά σας βίντεο

Οι γιατροί είναι πάντα απασχολημένοι λόγω του ωραρίου εργασίας τους. Αλλά για να έχουν καλή φήμη και ονομαστική αξία στην αγορά, πρέπει να χρησιμοποιούν τέτοιες τακτικές. Δημιουργήστε βίντεο που είναι ελκυστικά και ενημερωτικά. Το κοινό αυτές τις μέρες στρέφεται προς το οπτικό περιεχόμενο, οπότε δώστε του αυτό. Εάν, για παράδειγμα, ένας ορθοπεδικός χειρουργός μιλήσει για την υγεία των οστών και μοιραστεί την τεχνογνωσία του/της με το κοινό, το κοινό θα το βρει ενδιαφέρον.

8. Διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ

Επειδή είστε γιατρός και ασχολείστε με τον τομέα σας, μπορείτε να εμπιστεύεστε πολύ τις διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ της Google. Σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε διαφημίσεις μόνο σε όσους χρησιμοποιούν τις λέξεις-κλειδιά που έχετε στοχεύσει. Αυτό σας επιτρέπει να αποφύγετε το ευρύ κοινό και να στοχεύσετε τα κατάλληλα άτομα.

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις ορολογίες και τους όρους αναζήτησης που θα χρησιμοποιούν οι ασθενείς σας κατά την αναζήτηση

9. Τοπικό SEO και personal branding

Είναι απαραίτητο να έχετε ένα ισχυρό τοπικό SEO , καθώς οι άνθρωποι από την πόλη σας θα αναζητούν την κλινική σας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι έχετε μια Σελίδα Google My Business που περιέχει όλες τις πληροφορίες απευθείας από τη διεύθυνση, τον αριθμό επικοινωνίας κ.λπ. μαζί με τις κριτικές.

Επίσης, αν εργάζεστε σε νοσοκομείο, μην ξεχνάτε ποτέ να κάνετε το personal branding καθώς οι άνθρωποι αναζητούν τον γιατρό και όχι το νοσοκομείο. Αυτό είναι δευτερεύον για αυτούς. Μόλις ο κόσμος μάθει για εσάς, τότε αυτόματα θα αρχίσετε να λαμβάνετε περισσότερους ασθενείς.

10. Κάλυψη εκδηλώσεων

Οι γιατροί συνήθως παρακολουθούν πολλά συνέδρια, αλλά κανείς δεν ξέρει περί τίνος πρόκειται εκτός από την ιατρική αδελφότητα. Ως εκ τούτου, ως γιατρός, είναι δική σας ευθύνη να ενημερώσετε τους ανθρώπους πού πήγατε. Επομένως, παρέχετε μια σωστή κάλυψη της εκδήλωσης ή του συνεδρίου μέσω ενημερώσεων ή ιστολογίου στο Facebook.

Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε ένα live στο Facebook ή στο Instagram για να δώσετε ένα άμεσο μήνυμα στο κοινό. Μοιραστείτε την εικόνα των γεγονότων στα social media. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση της φήμης και της εμπιστοσύνης σας μεταξύ του κοινού. Το κοινό πιστεύει επίσης ότι μένετε ενημερωμένοι με τις νέες τεχνολογίες.

Για περισσότερες συμβουλές ιατρικού μάρκετινγκ καλέστε μας.
2108815994