Η καραντίνα που επιβλήθηκε λόγω του κορονοϊού απειλεί την ύπαρξη πολλών μικρών και μεσαίων τοπικών επιχειρήσεων. Πολλοί αναρωτιούνται γι ατο μέλλον της επιχείρησης τους.
Όπως είπε ο Brett King ‘If you are not a digital business, you will be a dead business’ Στην ουσία έδειξε τη λύση του προβλήματος: στην ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησης. Δηλαδή On line επιχειρήσεις.
Τα τελευταία χρόνια αυτό το οικονομικό μοντέλο αναπτύσσεται και στην Ελλάδα. Ολοένα και περισσότερες εταιρίες επενδύουν στην online παρουσία τους αντι να επενδύουν σε φυσικά σημεία πώλησης. Βλέπετε πως οι τράπεζες ακολουθούν τηνμ ψηφιακή μετατροπή τους, το δημόσιο επίσης και σε λίγο θα ακολουθήσουν και τα super markets.
Πλεονεκτήματα της Online Επιχείρησης
1. Μικρό Κόστος Επένδυσης
Μια online επιχείρηση εχει χαμηλό κόστος Αναλυτικότερα χρήματα δαπανά στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού (site) καταστήματος, στο μηδαμινό ετήσιο κόστος συντήρησης, στο ολιγάριθμο προσωπικπό και τη διατήρηση μικρού αποθέματος.
2. Παγκόσμια Αγορά
Οι online επιχειρήσεις πρακτικά δεν έχουν γεωγραφικά όρια. Μπορεί να κερδίσει πελάτες από κάθε σημείο της χώρας ή του πλανήτη.
3. Ελευθερία ωραρίου και τρόπου εργασίας.
Πουλώντας μέσω internet, έχεις την ευελιξία να επιλέξεις τον τόπο εργασίας σου και το ωράριο σου.
4. Αξιοποίηση Marketing
marketing και επικοινωνία. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεχωρίσεις από το πλήθος των ανταγωνιστών σου, είναι να δώσεις στον πελάτη λόγο για να σε θυμάται. Και σε αυτό ο πιο value for money τρόπος είναι η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου: κείμενα, βίντεο, εικόνες, e-books, podcasts κλπ.
Κάθε τόσο θα γράφεις κειμενα για τα προϊόντα σου και σε λίγο χρονικό διαστημα το site σου θα εχει τόσες πληροφορίες που θα γίνει σημείο αναφοράς.
5. Η διαφήμιση στο Internet μπορεί να είναι και δωρεάν
Η δωρεάν διαφήμιση μιας επιχείρησης προϋποθέτει αρκετή και έξυπνη εργασία για να είναι αποτελεσματική. Αξιοποίησε ομάδες στο Facebook που σχετίζονται με το περιεχόμενό σου, δημοσιεύσεις στα social media (Pinterest, Instagram, Twitter) και επικοινωνία με το κοινό σου. Στείλνε ενημερωτικά emails, σχολίασε σε forums σχετικά με το αντικείμενο σου και μιλά για τη δουλειά σου σε κάθε ευκαιρία που σου δίνεται στο internet. Εκτός από τα παραπάνω υπάρχουν και άλλοι «έξυπνοι τρόποι» διαφήμισης.
Βασικό εργαλείο όμως την δωρεάν διαφήμισης είναι τα εργαλεία SEO, search engine optimization
6. Υπάρχει και η πληρωμένη διαφήμιση στο Ιντερνετ, Google, Facebook
Η πληρωμένη διαφήμιση στο Google και τα social media στην ουσία είναι ένα υπερόπλο που όμως πρέπει να ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις.
7. Ποιότητα Ποιότητα Ποιότητα
Θα πρέπει κάθε μέρα βελτιώνεις το όφελος του πελάτη. Το μυστικό τελικά κρύβεται σε αυτό: να του προσφέρεις πάντα κάτι περισσότερο από τους άλλους.